miercuri, 29 iulie 2015

Biscuiti cu banana si cocos (1 an+)

 

   ATENTIE!!! aceasta reteta contine albus de ou, produs alergen pentru bebelusi. Aceasta reteta o recomand doar in cazul in care ati introdus in alimentatia bebelusului acest ingredient.

   Dupa multe retete testate de biscuiti cu faina de ovaz, de mei, gris si alte ingrediente pe care bebe ar trebui sa le consume deoarece sunt sanatoase, parca parintii nostri cu asta ne-au indopat toata copilaria noastra, iata ca am descoperit aceasta reteta pe care bebelina mea o adora. Si eu pot spune ca sunt fan acestei retete deoarece nu are zahar si imi mai potoleste pofta de dulce care in ultimul timp se pare ca a luat-o razna. Daca va intrebati de ce nu am mai postat in ultimul timp retete, este din cauza faptului ca am decis sa dau cateva kilograme jos :) .
   Am cateva retete pentru bebelusi pe care le voi posta pe blog, retete pe care bebelina mea le adora si pot spune ca de multe ori chiar termina tot din farfurie.
   Nu va ganditi ca se indoapa cu acesti biscuiti, chiar ultima data a mancat doar 3 ceea ce din punctul meu de vedere este ok decat niciunul.
   Retetea este foarte simpla si usoara!  Iata de ce aveti nevoie:

Ingrediente:

  • 1 banana
  • 1 albus de ou
  • 5 linguri de cocos (nu foarte pline)
  • 1 varf de cutit cu praf de vanilie (optional)
                                         Nr. portii: 16 buc.     Timp de preparare: 20 minute.

   Intr-un bol de tabla se bate spuma albusul impreuna cu un praf de sare.


   Se adauga banana pasata bine in prealabil si se amesteca usor.


   Se adauga nuca de cocos si praful de vanilie dupa care se amesteca din nou foarte usor pana cand toate ingredientele s-au incorporat foarte bine.



   Se incinge cuptorul la 180 de grade Celsius. 
   Pe o tava tapetata cu hartie de copt, se pun gramajoare din compozitie cu ajutorul unei linguri, aproximativ 1/2 lingura.


    Se baga la cuptor lasand totul la copt pentru aproximativ 10-13 minute pe programul de coacere cu ventilatie.
   Dupa 13 minute se scot, se lasa la racit si se deslipesc usor cu ajutorul unui cutit cu lama subtire. Am pus si ulei pe foaia de copt iar efectul este acelasi, adica tot cutitul trebuie folosit la sfarsit.


   Daca vi se par prea rumeni se pot tine la copt fix 10 minute. Sunt foarte moi si dupa 10 minute dar si dupa 13 minute.
      Spor la dulciurit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu