vineri, 19 decembrie 2014

5 variante de TORTURI pentru sarbatori




   M-am gandit sa va prezint 5 variante de torturi pentru sarbatori care le puteti regasi pe blog. Sunt retete facute de mine si prezentate cat mai detaliat pentru a le intelege mai usor. Toate sunt demential de gustoase si reusite ca retete. Ma face sa revin cu drag la ele. Chiar cel cu zmeura este in plan pentru a ne indulcii de sarbatori. 


   1. Tort cu crema caramel si mere



   Este o reteta prezentata recent care nu ma asteptam sa iasa atat de gustoasa. In general imi plac torturile insiropate, dar acesta are acel ceva ce te face sa iti mai tai o felie si inca o felie si iar o alta felie...
   Modul de preparare il gasiti AICI.



   Este varianta de tort insiropat. Imi place foarte mult deoarece are consistenta moale iar ciocolata este ingredientul principal. Cine adora tortul cu multa ciocolata? Eu sunt pentru. Modul de preparare il puteti gasi AICI

3. Cheesecake cu migdale si capsuni



   O daaa! Probabil o sa ma intrebati de ce cheesecake? Deoarece este mult mai usor de preparat de cat un tort si nu necesita coacere. Am facut acest cheesecake de 3 ori intr-o saptamana, atat de solicitat a fost. Este demential, crema este exact ca ciocolata de la Kinder, Kinder King. Modul de preparare il gasiti AICI.

4. Cheesecake cu zmeura



   Cum am mai spus si la inceputul postului, acest cheesecake este in plan pentru masa de sarbatori. Imi place mult deoarece este foarte racoros. Ciocolata amaruie in combinatie cu zmeura putin acrisoara cred ca spune tot.  Modul de preparare il puteti gasi AICI

5. Mini cupcakes cu visine si frosting de mascarpone



   Dupa cum stiti blatul pentru mini cupcakes este la fel ca blatul de tort asa ca le-am adaugat deoarece sunt niste mini tortulete foarte dragute si gustoase. Daca doriti ceva mai inedit aceste mini cupcakes-uri sunt perfecte. Modul de preparare il puteti gasi AICI

   Si acestea find spuse, spor la dulciurit si astept cu drag sa imi spuneti ca una dintre retetele de tort va indulcit sarbatoarea Craciunului. Eu nu mai am rabdare, deja parca simt mirosul de ciocolata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu