marți, 1 aprilie 2014

Scaricica afumata de porc la cuptor



   Poate ca nu v-ati gandit la asa o reteta dar sunt minunate coastele de porc afumate la cuptor. Merg foarte bine la o petrecere cum le-am servit si eu de altfel. Pentru a le descrie, doar trei cuvinte mai am de spus: fragede, gustoase si aromate! Si sa nu uit, merg foarte bine langa niste cartofi fragezi si aromati la cuptor, reteta pe care o voi posta cat de curand, "Cartofi cu chimen si rozmarin".

   Aveti nevoie de:

  • 2 fasii de scaricica afumata
  • 1 lingurita busuioc
  • 1-2 lingurite chimen
  • 1 lingurita rozmarin
  • 6 catei de usturoi
  •  piper
  • 300ml apa (sau cat sa le cuprinda pe jumatate)
  • ulei de masline

      Scaricica se taie in bucati, se spala si se pun intr-o oala sau tava pentru cuptor. Se arunca cateii de usturoi, busuiocul, chimenul si piperul. Se stropesc cu ulei de masline si se toarna apa peste ele.


   Dupa care se astupa cu o folie de aluminiu si se baga in cuptorul preincalzit in prealabil la 200 grade, timp de 1 ora si 30 minute. Dupa primele 30 minute se intorc bucatile pe partea cealalta, iar dupa urmatoarele 30 minute se ia folia de aluminiu si se da cuptorul la 180 grade pana ce incep sa se desprinda de pe oase si sunt rumenite foarte bine.

   Si iata ca sunt gata si pregatite pentru servit. Mai multe poze nu am reusit sa fac deoarece cum le vedeti asa am reusit si eu sa le vad :). Pentru inceput mirosul a fost cel care ne-a inundat simturile si dupa a urmat festinul.

   Sa aveti pofta si nu uitati, astept parerile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu