vineri, 11 aprilie 2014

Salata de ton cu fasole rosie si masline



   Cu gandul la sarbatoarea Floriilor si fiind o zi in care avem dezlegare la peste, m-am gandit sa vin cu o reteta foarte buna pentru aceasta zi speciala. Salata este foarte gustoasa si datorita ingredientelor divesificate are un gust deosebit. La inceput ma gandeam daca sa pun marar sau patrunjel. Pana la urma am ales patrunjel si bine am facut. De oprit din mancat nu se pune problema, esti tentat sa iti tot pui. Eu am fost nevoita sa ma opresc datorita burticii care a crescut destul de mare si apasa pe stomac ca altfel, as mai fi mancat doua felii de paine prajita cu aceasta minunatie de salata. Trebuie incercata orice ar fi!

Aveti nevoie de:

  • 1 conserva mica de fasole rosie (255g masa scursa)
  • 1 conserva de ton intreg (in ulei sau suc propriu)
  • 30g masline fara samburi (15 buc.)
  • 1/2 legatura mica patrunjel 
  • 3 linguri ulei de masline
  • sucul de la o lamaie mica
  • sare si piper
  • 2 catei de usturoi
  • 1 varf lingurita boia dulce
  • 1/2 ceapa mica rosie
   Acestea fiind ingredientele, iata cum am facut aceasta salata bestiala.


   Am pus in blender fasolea spalata bine, tot sucul de lamaie (sau doar jumate si mai adaugati pe parcurs in cazul in care mai este nevoie), 2 catei de usturoi (din poza am folosit unul mare si unul mic), 1/2 legatura patrunjel proaspat tocat (in poza este un snop mare cat 2 legaturi, deci am folosit cam un sfert), 1 varf de lingurita cu sare, 1 varf de lingurita cu piper si cele 3 linguri cu ulei de masline. Am blenduit tot pentru aproximativ 2 minute, dupa care am transferat compozitia rezultata intr-un bol.
   Peste aceasta compozitie am adaugat tonul scurs de ulei, am amestecat bine in asa fel in cat sa pasez putin bucatile mari, dupa care am adaugat 1/2 ceapa rosie tocata marunt si 1 varf de lingurita cu boia dulce.


   Dupa ce am amestecat bine, am adaugat si maslinele taiate semi rondele.
   Am mai adaugat putina sare la sfarsit si cativa fulgi de ardei iute inainte de a servi. Este foarte buna servita imediat atat la mic dejun cat si ca o gustare rapida. Va las sa va delectati din poze, poate, poate va face cu ochiul. Mie una imi sta ochii la ea momentan. :))

   Va pup si sa aveti pofta!

Un comentariu:

  1. oare nu avea gustul mai bun daca in loc de ulei de masline se pastra uleiul de la conserva de ton?

    RăspundețiȘtergere