miercuri, 26 martie 2014

Pulpe de pui cu rosii cherry la cuptor

 

   De cate ori bucataresc si inund toata casa cu fel si fel de arome, remarc ca vecinii mei fac acelasi lucru. Deci, oare eu sunt de vina? Cred ca la aceasta reteta au fost in extaz deoarece  pana si pe asistentul meu personal Cezar, l-a facut sa doarma langa cuptor, el care mananca "bite". Nu sunt adepta retetelor cu foarte multa carne dar salamul chorizo pe care l-am folosit a mirosit tare bine alaturi de usturoi si rozmarin. Aveam nevoie de slaninuta dar nu mai conteaza aroma este asemanatoare si tare mi-e ca pana diseara o sa ma loveasca vreun miros asemanator.
   Este o reteta foarte delicioasa. Puiul este fraged iar rosiile cherry dau o savoare unica acestui fel de mancare. Si binenteles cum am mai spus,  nici aroma de usturoi cu ceapa si chorizo nu este mai prejos. Hai sa trecem la treaba ca parca, parca as mai face o data.


   Pentru 2 portii aveti nevoie de:

  • 5-6 pulpe de pui
  • 6 felii salam chorizo sau slaninuta
  • 200g rosii cherry
  • 5 catei usturoi
  • 1 ceapa rosie
  • 3-4 fire ceapa verde
  • 1 mana patrunjel proaspat
  • oregano
  • rozmarin
  • sare si piper
  • ulei de masline

   Deja poza asta arata ca o masa campeneasca, mmmm!
   Am inceput cu pulpitele de pui pe care le-am spalat si le-am curatat bine de puful ramas. Le-am pudrat cu sare, piper si putin rozmarin pentru aroma.


   Intr-o cratita care merge si la cuptor am asezat frumos un strat de ceapa si rosie si verde, chorizo taiat fasii, usturoiul intreg dar curatat, patrunjelul proaspat tocat si la final rosiile cherry spalate. Le-am pus cu tot cu codita pentru mai multa aroma. Am pudrat totul cu piper si putina sare.


   Am aranjat frumos pulpitele printre rosiile cherry, dupa care am aruncat putin oregano uscat si am stropit din abundenta cu ulei de masline.


   Am bagat tot la cuptor la 160 grade, pentru 1 ora si 30 minute. Intre timp am facut si un piure de cartofi pufos si foarte aromat. Daca doriti si reteta de piure, o gasiti aici in: Piure de cartofi
   A iesit... intr-un mare fel (vorba sotului)!

   Sa aveti pofta si sa va delectati cu fiecare aroma!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu