luni, 10 februarie 2014

Copanele de pui cu legume la cuptor



   Asta este prima reteta culinara postata pe blog dar nu ultima. Foarte usor de preparat si credeti-ma pe cuvant, salivez chiar si acum doar uitandu-ma la poza.


 Ingrediente pentru 4 portii:

  • 8 pulpe de pui
  • 1,5 kg cartofi
  • 1 ceapa mare
  • 4 catei usturoi
  • 500g rosii decojite la cutie
  • 1 morcov
  • 200g mazare 
  • oregano
  • cimbru 
  • rozmarin
  • ulei de masline
  • sare si piper
  • 300 ml apa
      
    Cartofii i-am curatat si taiat cuburi dupa care i-am pus intr-o tava stropiti cu ulei de masline. Am introdus tava in cuptorul incins la 200 grade timp de 20 minute pentru ai coace. Intre timp am spalat pulpele si le-am curatat de penele ramase.
   Am taiat ceapa fideluta si am pus-o peste cartofii copti si rumeni scosi din cuptor. Am adaugat morcovul taiat rondele, usturoiul, condimente, sare si piper dupa care am pus pulpele de pui.
   Am adaugat apa, am condimentat din nou si am stropit din abundenta cu ulei de masline. Am pus tava din nou la cuptor pentru 30 min. 
   Spre final am strivit rosiile pentru a iesi sucul din ele si le-am pus in tava cu tot cu suc. Am asezonat cu mazare si am mai bagat la cuptor pentru inca 20 de minute. 

   Din cauza mirosului si a pulpitelor aburinde nu am mai avut rabdare sa facem si tot arsenalul de poze. Promit ca revin cu poze mai amanuntite.

   Sa aveti pofta!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu