miercuri, 12 februarie 2014

Mini tarte cu fructe de padure


    Daaa, cu siguranta sunt niste mini deserturi greu de refuzat. Nu pot uita cum salivam cand eram copil la mini tartele din vitrina cofetariei sau prajituriei cum imi place sa spun. Nu le pot uita pe cele cu struguri care erau dementiale si totodata pline cu samburi :). Sa terminam cu vorba lunga si sa trecem la treaba. Sunt foarte usor de preparat in schimb foarte greu este timpul de asteptat: minim 3 ore. Dar nu imi pierd speranta stiu ca voi manca pe saturate.


Avem nevoie de:

  • 200g unt
  • 200g zahar
  • 450g faina
  • 1 plic crema pudding dr. Oetker de capsuni (merge foarte bine si cea de vanilie)
  • 650ml lapte pentru crema pudding
  • 500g fructe de padure (congelate sau crude)
  • 2 oua
  • 1 plic gelatina transparenta
  • 200ml apa
  • 1 varf cutit de sare

    Am mixat untul impreuna cu zaharul pana s-au amestecat bine, dupa care am adaugat oule unul cate unul, sarea si am continuat cu mixatul pana la topirea zaharului. Am adaugat faina cernuta pana la omogenizarea aluatului dupa care l-am bagat la frigider pentru aproximativ 1 ora.

   Si sa ma laud putin cu mini tava mea cu 6 cupe pentru mini tarte (au iesit 29). Am repetat si tot repetat figura cu modelarea aluatului, inconjurata de arome si mirosul de biscuiti de casa. Asa ca va recomand o tava cu mai multe cupe. Cum spuneam: am modelat aluatul dupa forma cupei si foarte subtire deoarece va creste.

   In cuptorul preincalzit la 175 grade am bagat tava pentru aproximaiv 15 min. Dupa ce am terminat cu tartele, m-am apucat de crema pudding urmarind instructiunile de pe plic(am pus mai mult lapte deoarece nu ajung doar 500g). Puteti pune cateva bucatele de fructe in crema atat cat cuprindeti cu degetele. Am turnat crema in fiecare cupa avand grija sa nu depasesc marginea ei, dupa care am ornat cu fructe de padure, decongelate in prealabil. Sucul de la fructe il puteti pune in crema pudding. Pentru gelatina am pus 250ml apa (pe plic 100ml) lasand 10 minute dupa care am pus la foc mic amestecand continuu pana a devenit limpede. Am racit gelatina intr-un vas cu apa rece avand grija sa nu se intareasca de tot si cu o lingura am pus peste tarte.  Am bagat la frigider minim 3 ore dar va recomand sa le tineti peste noapte. Oricat de tari sunt, cand le veti scoate din frigider, vor fi foarte fragede si garantez ca se vor topii efectiv in gura.

  Spor la dulciurit!

2 comentarii: