vineri, 14 februarie 2014

Fondant de ciocolata


  Pentru astazi, s-a emis cod rosu de iubire. Ce poate fi mai bun decat un fondant de ciocolata servit cu inghetata de nuci. Bun, bun, bun de tot!

   Avem nevoie de:

  • 15g faina
  • 7g cacao
  • 40g zahar pudra
  • 100g ciocolata amaruie
  • 100g unt
  • 2 oua
  • 1 galbenus de ou
  • inghetata pentru servire

   Compozitia ajunge pentru 4 portii, asadar aveti nevoie de 4 forme. Eu le-am facut in formele pentru mini tarte. Puteti folosi si forme pentru muffins sau forme de silicon.

   Mixati intr-un bol ouale, galbenusul, zaharul, faina si cacaoa pana se omogenizeaza. Topiti untul la foc mic impreuna cu ciocolata amestecand continuu dupa care turnati continutul peste ingredientele din bol si mixati aproximativ 2 minute. Ungeti formele cu ulei sau unt, pudrati cu putina cacao, turnati amestecul de ciocolata si dati la frigider pentru circa 1 ora. 



   Bagati fondantele in cuptorul incins in prealabil la 200 grade, pentru maxim 6-8 minute. Fondantul trebuie sa arate ca un vulcan cu centrul putin moale si crapat dar marginile tari. Se servesc calde cu multa inghetata. 


   Vin cu mici detalii la aceasta reteta si cu noi poze. 
   Deoarece am achizitionat noi forme de silicon si fiind si mai nerabdatoare din fire, aproape de ora 22 m-am gandit sa le si incerc. Tinandu-le timp de 1 ora la rece mi-am dat seama intr-un final ca este prea tarziu sa mananc asa o bunatate de prajitura si cu chiu cu vai m-am decis ca trebuie musai sa le las pentru a doua zi.  Binenteles dupa micul dejun a urmat festinul!
   Si sa nu uit, daca raman peste noapte la rece atunci vor fi bagate in cuptorul preincalzit in prealabil la 200 grade, timp de 12 minute.

   Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu