duminică, 23 februarie 2014

Dressing cu miere si lamaie


   Este un dressing caruia imi place sa ii spun "Sanatate la borcanel". Este dulce acrisor si sigur dupa ce il incercati veti mai reveni la el cu mare placere. L-am gasit in bucataria lui Jamie si il fac de cate ori am ocazia. Imi place foarte mult in salata cu rosii, valeriana, ceapa verde, marar, ardei gras, branza si masline dar, asta este o alta poveste. Merge foarte bine si cu salata de varza, reteta care o gasiti si aici. Si pentru ca mi-a ramas gandul la salata de rosii o sa trec mai repede la modul de preparare.


Avem nevoie de:

  • 6 linguri ulei de masline
  • 1 lingura miere
  • 1 lingurita rasa tarhon
  • 1 jumatate lingurita piper
  • 1 varf de lingurita de sare
  • 3 linguri suc de lamaie
   Stati fara griji, nu se va simti gustul acru de lamaie, doar aroma.

   Se pun toate ingredientele intr-un borcanel si se agita bine.


   Ce poate fi mai simplu de atat. Se pune peste salata, se amesteca si va fi o nebunie. 

Sa fiti sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu