joi, 20 februarie 2014

Ananasul - cum il curatam


   Fugeam cand vedeam un ananas din cauza faptului ca nu stiam sa il curat. Mi se parea mai practic sa cumpar o consera si terminam cu agitatia. Pana cand, sotul meu a venit cu un ananas acasa. Acum nu mai puteam fugii de el, trebuia sa il consum. M-am loit de vreo trei ori cu ochii de el si intr-un final l-am luat de mot si i-am spus: treci la taiat. Si vorba aia: '' Nevoia te invata! '', iata cum se curata un ananas:

   Se taie capul si fundul ananasului.


   Se pune in fund si se curata pe lung.


   Dupa curatare vor ramane mici noduli ca la cartofi. Se scot cu ajutorul unui cutit mai mic sau o lingurita. Imi cer scuze pentru neclaritatea pozei, este singura.


   Se taie in forma de cruce, adica in 4 bucati.


   Deja miezul tare si atos este vizibil, asa ca acea parte trebuie indepartata.


   Dupa indepartarea miezului, ramane pulpa care o putem taia in cate felii si cuburi dorim. Eu am mai curatat si de pe miez deoarece l-am taiat mai gros.



   Au iesit in jur de 3 conserve de ananas si la gust este la fel ca cel din conserva dar binenteles fara adaos de zahar. 
   
   Sper sa va fie de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu